.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه اعتماد 2شنبه


? از توليد به مصرف، روزنامه يي براي سه نفر؛ روزنامه رسالت براي چندمين بار تيتر نخست خود را به ميزگرد مديرمسوول، سردبير و سرمقاله نويس خود اختصاص داد. انعکاس سخنان مديرمسوول در درون روزنامه به صورت تيتر يک که مهم ترين خبر روز محسوب مي شود، از نوآوري هاي رسالت در مطبوعات است که براي سومين بار در هفته هاي اخير انجام مي شود.

? پذيرش هولوکاست در «رجانيوز»؛ ارگان اينترنتي حاميان احمدي نژاد اقدام به انتشار مطلبي در تشريح جنايت هاي هولوکاست توسط هيتلر در اردوگاه آشوويتس کرد. در اين مطلب با عنوان 10 پزشک نماي شيطان صفت تاريخ، آمده است؛ کارل کلوبرگ؛ او يکي از پزشکان نازي است که در اردوگاه هاي کار اجباري نازي ها، روي زنداني ها آزمايش انجام مي داد. آزمايش هاي او در اردوگاه آشوويتس مشهور است. او استاد بيماري هاي زنان در دانشگاه کونيسبرگ بود. گفته مي شود او روي 300 زن، آزمايش هاي وحشتناک خود را انجام داد، سرانجام کلوبرگ دستگير شد، ولي قبل از محاکمه فوت کرد. گفتني است پيش از اين احمدي نژاد افسانه خواندن هولوکاست، انجام جنايات انساني و قتل عام يهوديان در جنگ جهاني دوم را زير سوال برده بود.

? نقل مکان ميرحسين به دفتر کار جديد؛ ميرحسين موسوي که در ايام پس از انتخابات از مکان هاي مختلفي از جمله دفتر خود در فرهنگستان هنر و نيز دفتر ملاقات هاي خود در خيابان زرتشت براي برگزاري جلسات و ديدارهاي خود استفاده مي کرد، قصد دارد دفتر کار جديدي براي فعاليت هاي خود داير کند. به گزارش پرچم اين دفتر هنوز به طور رسمي راه اندازي نشده اما با توجه به مشخص شدن مکان آن در خيابان کارگر شمالي تمهيدات لازم براي انتقال اسباب و اثاثيه به اين دفتر و نيز بررسي چگونگي آغاز به کار رسمي يا غيررسمي آن در حال انجام است.

? حذف درس به خاطر حمايت از موسوي؛ باخبر شديم يکي از استادان روانشناسي دانشگاه الزهرا از دانشجويان حامي ميرحسين موسوي خواسته درس روانشناسي با وي را حذف کنند. ظاهراً اين استاد دانشگاه از مشاوران نهاد رياست جمهوري است.

? تغييرات گسترده در روزنامه فرهيختگان؛ گفته مي شود مسوولان روزنامه فرهيختگان دست به تعديل گسترده کارکنان اين روزنامه زده و در اين راستا تاکنون نيروهاي سرويس اقتصادي، حوادث و همچنين مسوول ويژه نامه دانشجويي اخراج شده اند و يکي از مشاوران سردبير نيز از کادر اين روزنامه حذف شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.